DECT - sit

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Červenec 12 22:11:52 CEST 2004

Zdravim,
velmi pochybuji, ze DECT pozna vzdalenost a jeste s takovym rozlisenim. V
tom to asi nebude. Co zkusit smerovou antenu ? Tedy alespon pro vylouceni te
duchariny s DECT dosahem ? Ono se to totiz spravne nesmi, jestli se nepletu.
Ale kdyz vidim jake prasarny se delaji s wifi, tak...
Asi pred 2 roky jeden muj znamy prodaval legalne anteny co pouziva Eurotel
na bunkach. Jsou ale dost uzce smerove. Pasmo 900 MHz. Nevim jestli to ma
nejake filtry, ale podle mne by to mohlo fungovat. Jsou ale dost velke a
nevim jestli ta moznost jeste je.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

> [...]
>  - vyzkouseno prakticky ze do 035 je to OK - min pak  to uz  "kokta"
> - interni hovory jdou uskutecnovat libovolne mezi vsemi INT. Tez lze volat
> linky pripojene k BASE (ext. line)
> pokud ale premistim hand 2000C do vzdalenosti cca 3 km, je dostupny
interni
> ton, ale nelze se dovolat na zadnou interni cast. Ovsem linka z BASE je
> dostupna v pohode !  Pokud dalsi z INT terminalu dam do stejne vzdalenosti
> tak je pak tato dostupna i pri internim volani.
> Zaver: pokud je jeden terminal blizko (do 1 km) a jeden dal ( do 3km)
nelze