Pamet k PICu

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Pondělí Červenec 12 15:32:26 CEST 2004

Radek a Petra Vickovi wrote:

> Dekuji moc - kouknu se na tu pamet (EEPROM me nenapadla). Ten jumper-vstup
> pouziji spis pro RXD (spis to bude asi jen signalizace ze ma modul prstat
> merit a zacit posilat) jelikoz chci ten modul ovladat (treba nastaveni
> intervalu) z toho terminalu, kde bude displej, nejaka cudlitka na ovladani a
> vystup na PC. Mohl bych to nacpat vse do lode a precist az doma, ale ja
> potrebuji vedet nektere veci uz u rybnika - hlavne max hodnoty - proto ten
> terminalek.

Nad dataloggerem jsem taky uvazoval a vyslo mi zhruba toto:

1) Zaznam do I2C EEPROM (laciny, dostupny)
2) Vlastni logger udelat jen s interfejsem k pameti, vykaslat se na
jumpery, tlacitka, seriovy port, etc.
3) Pamet jako zasuvny modul, muzu jich mit vic.
4) konfigurace loggeru by byla v prvnich par bajtech te EEPROM.
5) terminalek bude muset mist serioveho kanalu umet I2C, jinak zadna
zmena.

  TomM