Pamet k PICu

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Červenec 12 14:48:22 CEST 2004

Dekuji moc - kouknu se na tu pamet (EEPROM me nenapadla). Ten jumper-vstup
pouziji spis pro RXD (spis to bude asi jen signalizace ze ma modul prstat
merit a zacit posilat) jelikoz chci ten modul ovladat (treba nastaveni
intervalu) z toho terminalu, kde bude displej, nejaka cudlitka na ovladani a
vystup na PC. Mohl bych to nacpat vse do lode a precist az doma, ale ja
potrebuji vedet nektere veci uz u rybnika - hlavne max hodnoty - proto ten
terminalek.

Casem by se z toho mela stat ridici jednotka pro tu turbinu. Takze preci jen
mozna pouziji malinko vetsi PIC. Uvidim tohle by mel byt zatim pokusny
merici modul pro klasicky spalovaci motor v lodi pro FSR a FSR-H.

RadekCX