Pocinovany plech

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Červenec 11 23:46:23 CEST 2004

Ja vim, lze to samozrejme chapat jako vtipek. Ale za prve to ti lide nadelali pajkou a za druhe vlastnim docela dobrou pec, kde si mohu teplotu ridit od 25 do 1280 st. C.
Ale i tak se mi do ni 1x1m nevejde :-))
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

  Pardon ale ftipky bokom :-)

  Ja potrebujem celu tabulu resp neviem v akych rozmeroch sa to moze predavat ale 1x1 by som bral aspon a cinovat taky kus plechu sa mi urcite nechce. Mal som dost ked som cinoval 15x8 dno krabicky :-( sice z medi ale aj tak to bolo dost onicom a vyzeralo to hrozne :-/
  Radsej si kupim.
    ----- Original Message -----
    From: J. Polivka
    To: [HWnews]
    Sent: Sunday, July 11, 2004 11:19 PM
    Subject: Re: Pocinovany plech

    Je takovy problem si plech pocinovat ???
    Kdysi mi vypravel otec, jak chodil s nejakou buchtou a jeji rodina mela podnik na vyrobu nejakych "kotlu" a ty cinovali. V pohode rucni prace. Ja to nikdy nezkousel, ale je to takova veda abychom to dovazeli jen z rakouska ???
    Jindra Polivka
    jpolivka@mbox.vol.cz