Hleda se:

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Červenec 9 20:43:37 CEST 2004

Tak ted me ponekud desite, v pondeli abych si to overil, pred tydnem
(presne) byla situace jina, nejaky kit byl skladem, o poptavanych typech
nikdo nerikal nic o doprodeji, pravda bylo to z rady 642x nahrazujici radu
640x (jeji vyroba ma skutecne koncit a jsou plne nahraditelne radou 642x
akorat par drobnosti musite v programu upravit (na DPS nemusite nic ale
muzete) a na jednu drobnost jsem si nabehl...) a z nove rady XP (tady to
znamena eXtended Peripherals, ale netusite co najednou vsichni vyrobci vidi
na tom XP? :-) ). Se vzorky a dostupnosti taky nebyl problem az na 1 pripad
kdy u nas doslo k mensimu nedorozumneni o terminech. Pravda loni na pozdim
jsme na kit taky cekali asi 4 tydny, na to jsme ale byli upozorneni predem.

ZDS2 nekoupite nebot je "zdarma" ale ma to jeden hacek - dostanete jej az po
zakoupeni nejakeho kitu (takze kdyz ho nepouzijete tak Vas ZDS stalo 39$) a
pak si muzete zdarma stahovat novejsi verze. Kdyz toto srovnam s politikou
Rabbitu (alespon toho co se tyka ethernetu, vice o nabidce Kraliku nevim)
tak mi ZiLOG vede, ale porovnani je trochu mimo nebot se jedna o ponekud
odlisne procesory i vyvojove prostredky.

Jinak prog. adapter neni nic sloziteho - prevodnik RS232 - 3V TTL, Z8F se
programuje a ladi po jednom drate (samozrejme + GND):-)

Pavel