DECT

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Červenec 9 19:15:37 CEST 2004

Pracoval jsem s tim jen jako uzivatel. Telefon se zakladnou a k tomu
repeater, dokonce mam ty repeatery 2, ale pouzival jsem jen jeden. Na
telefonu byla i funkce pro mereni sily signalu zakladny i repeateru. Typ
Dancall 8xxx, cislo nevim presne, nemam ho u sebe. Mam tady ISDN a tak mi to
k nicemu jiz neni. Ma-li nekdo zajem, tak je to k mani a vecer to dam na
web, tedy pokud to stihnu.
Najdete to na www.cbazar.cz  .

Pri stehovani skladu jsem vyhodil bednu DECTU na ktere se nedostalo s
opravami. Dnes jiz zastaraly model nejake BTT... , ale moduly by se mozna
nekomu byvaly hodily na experimentovani. Nejak jsem tu rubriku "pro
bastlire" na nasem webu podcenil :-)))
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz