OT: www.servis24.cz

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Červenec 9 16:40:23 CEST 2004

>No a pokud jako fyzicka osoba podnikam na zaklade zivnostenskeho listu,
>brani mi neco pouzivat ucet deklarovany jako soukromy, ze ktereho u e-banky
>(mozna i jinych) neplatim poplatek za vedeni uctu?

Dneska jsem byl v berounske eBance, neplatite ani za firemni ucet, pokud soucet vsech plusu za mesic prekroci 45 000, coz je odhadem 540 000 do roka. Pokud se nahodou konkretni mesic nezadari, plati se asi 90Kc. Cena za polozku je take prijatelnych 4.90Kc. Docela uvazuji, jestli se tam nemam premistit z Komercni Banky.

J. Hanzal