zajmavý PC oscík

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Červenec 9 13:30:06 CEST 2004

Snail Instruments napsal(a):

> Jestli muzu malou inzerci....

Ha, objevil se pan Hanzal :-) - takze k veci:

uvazuju o Bitscope uz delsi dobu (nakup od Snail Instruments :-) ),
nicmene me trochu zarazi situace okolo software (no, uz jsem se par
mesicu nekoukal, takze nevim uplne aktualni info). Nabyl jsem dojmu, ze
kvalitni freeware bud neni, nebo je potreba cosi dobastlovat, placene
typy me taky nejak moc neoslnily.

Mohu pana Hanzala, prip. uzivatele Bitscope pozadat o nasledujici informace?

1) jaky sw je nejlepsi - uvazuji o pouziti Bitscope zejmena jako std.
pametoveho osciloskopu, ev. logickeho analyzatoru, oboje zejmena pro
servisni ucely. Potrebuji user-friendly ovladani, stabilitu a na druhou
stranu me prilis nezajimaji veci typu Fourierova analyza apod. Dal bych
prednost freeware/GNU/GPL, ale pokud bude sw skutecne kvalitni, jsem
ochoten zaplatit.

2) jakemu sw se naopak vyhnout

3) jak vidite perspektivu projektu zejmena po sw strance

Podotykam, ze se mi jedna o Windows platformu.

Diky

Jirka