Jak propojit obousmernou sbernici zarizeni 3V a 4.5V

MK info@mcu.cz
Pátek Červenec 9 10:11:35 CEST 2004

> Nikdy som nemal problem s TTL nekompatibilitou Xilinxu. Samozrejme treba
> dodrzat napajanie 3.3V, netahat z toho viac ako 10mA a uroven H je 100% nad
> 2.8V.

No ja take nic netvrdil o TTL :-))
V pripade pripojeni MemmoryCard bylo nutne posilit vystupy.
Rozdil mezi garantovanou vystupni urovni Xilinxe a pozadovanou vstupni urovni MMC byl  0.15V
Coz je slusne receno o hubu. Do bastlu si to troufnu dat, do vyrobku, ktery se provozuje
ve stovkach instalaci v sirokem spektru klimatickych podminek si to proste nelajsnu.

S pozdravem
MK