Pomozte s identifikaci SMD

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Červenec 9 00:42:23 CEST 2004

Tak si odpovim sam:

"N10" je pravdepodobne trojita dioda IMN10, viz
http://www.rohm.com/products/databook/di/pdf/fmn1.pdf

"X8" je podle mereni a porovnani s existujicimi SMD pouzdry dvojity NPN
transistor s jasnym zapojenim vyvodu, blizsi udaje neidentifikovany.
Rohm ma znaceni u jednoho ze svych dual NPN "X08", avsak nikoliv "X8". Z
konfigurace zapojeni ale nastesti plyne, ze nepujde o zadne zvlastni
parametry.

Musim rict, ze me opakovane a stale znovu fascinuje NEUVERITELNY BORDEL,
ktery panuje okolo SMD kodu. Nejen ze se vyrobci vzajemne nejsou schopni
domluvit na nekonfliktnosti znaceni, ale dokonce ani jeden kazdy vyrobce
nema na svem webu jasnou a jednoznacnou tabulku jim pouzivanych SMD kodu
s vysvetlivkami, ke ktere soucastce ten ktery kod patri....

Clovek ma dojem, ze je to snad schvalne, aby se zabranilo opravam (=
kupujte stale nove a nove), jinak si to vysvetlit nedovedu. Jine zpusoby
znaceni klasickych soucastek (evropsky, japonsky, americky apod.) maji
letitou tradici a funguje to.

--
Jirka