CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Čtvrtek Červenec 8 22:59:30 CEST 2004

No máte asi pravdu. Upgrade FW jsem zatím dělal jen jednou, žádný další
není.  Jinak mám zapnutý log o přístupech na porty a dost často se tam něco
děje. Jenže já ty porty, co na ně někdo klepe mám zakázané. Vlastně mám
zakázané všechny kromě pošty a internetu.
Ale on je rozdíl jestli potřebujete chránit  velkou firmu nebo banku a nebo
domácí  síť se dvěma počítači pro zábavu.     Necháme toho.  Mě jen trochu
nadzvedlo to "ořezávátko".

Zdraví            J. Sloupenský

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Wednesday, July 07, 2004 10:57 PM
Subject: RE: CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

No jenze ten firmware se vesinou tak snadno nepredelava a hlavne ne tak
casto. Schvalne jak casto p.Sloupensky takovou vec bude delat. IPCOP ma
automaticke aktualizace po netu.

No s tou paranoiou - sedim relativne v bezpecne siti za jeste jednim FW
- za vcerejsi den 12 utoku chycenych IDS a 4500 otukavani portu 137,138.

Stastny kdo nic nevi...

Myslim ze je cas toho nechat - spete si v sladke nevedomosti.

RadekCX