Re: pamě»?

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Čtvrtek Červenec 8 22:39:19 CEST 2004

On Thu, 8 Jul 2004, Jan Kuba wrote:

> typoval bych  to na 93C46  - LC/46/W420 - jinak "Zkuste reverzni inzenyrstvi
> "  - na to bych az tak nevsazel - nektere eeprom ve spotrebni elektronice
> jsou standardni (jine oznaceni)  ale maji jinak zapojene nozicky - prehozene
> atd (autoradia, bezsnur. telefony napr mam tu 02frk z gigaseta - je to 24C02
> a ma vyvody uplne jinak) na  http://www.satelit.cz/article.php?sid=219 a
> http://www.satelit.cz/article.php?sid=129 jsou popisy nejakych nestandardne
> oznacenych eeprom a jejich náhrady.Mozna se to nekomu hodi i jinak:-)

Jestli to ma jenom nozicky jinak, melo by to byt v pohode. Signalu je tam
jenom par: CLK, DATA, napajeni plus a zem, eventuelne write protect a
adresy - posledni dva byvaji zapojene natvrdo.

Napajeni se da zjistit voltmetrem, zem overit ohmmetrem jestli je
pripojena ke zname zemi v obvodu. Napajeni eventuelne ohmmetrem taky,
pokud je to "natvrdo" pripojene a ne pres nejaky spinac.

CLK na osciloskopu vypada jako pravidelna serie impulsu, vzdy stejne
sirokych a stejne daleko od sebe.

DATA se od CLK lisi tim, ze impulsy jsou nepravidelne, maji ruznou sirku a
je jich ruzny pocet.

Eventuelni enable nebo ridici signaly pro brouka budou radove delsi nez
CLK impulsy.

Mohlo by to pomoct...

Daląí informace o konferenci Hw-list