Re[2]: pamě»?

Ales Filip ales_filip@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 8 19:35:04 CEST 2004

Hello Thomas,

čtvrtek, 8. července 2004, you wrote:

Ptal jsem se na to známého, který recykluje cartridge, a do HP prý
kupuje nějaké čipy z číny, a po instalaci do cartridge funguje
stále. Stačí jí prý vytáhnout a znovu zasunout, a jede dál. Takľe asi
nějaký jednočipák. Stojí i s tią»ákem a kusem plastu 400Kč.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic

Daląí informace o konferenci Hw-list