Pripojeni mobilu na hifi - galv. oddelene

Vena Kovar vkovar@zlatestranky.cz
Čtvrtek Červenec 8 19:00:04 CEST 2004

Mam novy mobil Siemens SX1 a rad bych vyuzil jeho schopnost hrat MP3 taky v aute. Sluchatka, tedy stereo HF sadu mam, ale sluchatka pri rizeni auta se mi nelibi, rad slysim, co se kolem mne deje. Radsi bych to pustil do linkoveho vstupu autoradia, ten uz mam vyzkouseny. Chtel bych to propojeni udelat galvanicky oddelene, uz kvuli klidu, ze neupecu novy mobil za pul platu. taky kvuli zachovani moznosti nabijeni z autoadapteru. Taky tam asi nebudou moc podobne impedance, ty origo sluchatka maji ohmicky odpor okolo 16Ohmu, impedanci si netipnu, linkovy vstup ma myslim pres kilo nebo i vic.

Poradite mi prosim nekdo jak by se to dalo levneji vyresit? Chovam si myslenku pouzit dve impulsni/nf trafa, ale o prenosovych parametrech takovehle redukce mam pochyby a taky nevim jake by mely ty trafa parametry a kde je vzit. Originalni zarizeni tohoto druhu jsem nenasel zadne...

Predem dekuju
Vena Kovar