CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Červenec 8 16:53:06 CEST 2004

Neprehliadol, napriek tomu by som tam ten ventilator nechal. Otacky
zrazene na cca 1500 za minutu uz nepocut a prikon ventilatora do 1W
prezijete :-) Mal som v rukach 286-tku s prikonom hlboko pod 30W, a bez
vetrania bolo vnutri pomerne teplo. Netvrdim, ze by nasledkom toho
padal, ale vylucit to nemozno. A vam ide o firewall.
Dalsiu vetu neberte prosim nijako zle, ale riadit sa podla ceskeho
klasika v zmysle hesla "setrit je treba, at to stoji, co to stoji", sa
niekedy nevyplaca :-)

miro