OT: www.servis24.cz

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 8 09:01:30 CEST 2004

> Klidne vam kartu pujcim. Bude zamcena a neprovedete s ni zadnou
> operaci. Je elektronicka Maestro, takze online only a obsluha se bude
> strasne divit, az s ni budete chtit zaplatit. "Omlouvam se, ale je tam
> nejaka podivna chyba." Sice odemceni stoji 2,90, ale opravdu mohu
> vysypat na ulici jak firemni, tak soukromou a nic by se nemelo stat.

Jenze ono to ze funguje jen online ma take sve nevyhody. Nekolikrat jsem uz
byl v situaci v zahranici, kdy jsem dojel jen tak tak na benzinku ktera
brala karty jen ofline a byla to jedina moznost jak si neco koupit. Vetsinou
se v takovem prostredi nevyplati mit u sebe penize hotove. Proste vhledem k
prostredkum ktere na tomhle uctu bezne mam si holt reknu ze pokud mi to
nekdo vybere ze je to k vzteku, ale nejak se to da prekousnout.

> A ty chlapiky vubec neberu jako argument. Az prijdou tri chlapici, tak
>   jim poslete penize vsichni. Teda z firemniho uctu ani korunu,
> protoze to bude cekat na autorizaci druhou osobou ....

Samozrejme. Ja jsem tim jen ilustroval, ze vzdy se najde nejaka moznost neco
ocurat a verte, ze pokud ten Vas firemni ucet bude stat za to - doslapnou si
treba na 10 lidi z firmy. Vsechno je jen o riziku a ucelnosti takoveho
snazeni. Ja abych se priznal moc na nejake velke kradeni z uctu moc neverim
(myslim u beznych lidi v CR). Opravdu jsou jednodussi moznosti jak prijit k
penezum - jen na to mit naturu.

RadekCX
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.