OT: www.servis24.cz

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Červenec 8 07:58:33 CEST 2004

Vite, ja jsem s servis24 spokojeny.
Pravda je, ze je obcas pomalejsi, ale ta moje sdilena linka taky není nic
moc. A zabezpeceni - není pravda, ze mate pevny PIN - naopak - neustale me
otravuji abych si ho zmenil. A zabezpecení komunikace - pokud Vam nestaci
SSL (stejne jako me) mate moznost poridit si autentizacni kalkulator. Ten
povazuji za nejlepsi zabezpeceni o jakem jsem kdy slysel. Napadeni
jakehokoliv certifikatu a pod si umim predstavit (staci trojan) ale nevim
jak byste chteli ocurat kalkulator který nevygeneruje 2 x stejne cislo
(zajimalo by me jak to dela).
A funguje to tak, ze pokud se nechci otravovat s kalkulatorem smim se
zakladnim zabezpecenim provadet operace do 3000kc (to omezeni jsem si sam
nastavi), pokud chci operaci přes 3000kc musim pouzit kalkulator. A kazdou
transakci mam hlasenou na mobil.

	Martin.