OT: www.servis24.cz

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Červenec 8 00:03:31 CEST 2004

Ja ale ty cisla nemam na pocitaci!!! Ke me se klidne kouknout muzete!!!
Stejne jako Vas BPIN nemusite mit na PC. Ve vasem pripade by stacilo si
telefon vypujcit a zase vratit (no tak jste ho zapomel doma a on bude
druhej den lezet v aute - holt asi vam tam vypadl - myslite ze pujdete
zmenit cislo k operatorovi a hned vsechno zablokovat?) a vasi SIMku
naklonovat - Erotel to dokonce dela za poplatek sam.

Mimochodem pokud by Vas ucet za to stal tak dva a tri poradny chlapici s
notebookem + GPRS Vas slusne nekde na ulici pozadaji o sdeleni BPIN a
zapujceni mobilu. Myslim ze jim to rad vsechno jeste vysvetlite aby to
netrvalo tak dlouho. No pak si vas nejakou dobu nekde schovaji (bankam
to holt trva nez to prevedou) a muzete zase domu.

Vidim to v barvach...

Ja se Vam skutecne divim kde berete tu jistotu, ze se bude zde nekdo
namahat nejakym trojanem. :-)

RadekCX