OT: www.servis24.cz

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Středa Červenec 7 23:54:32 CEST 2004

S tím musím souhlasit, mám druhej účet u ČS a nemám tam nic, na vyšší
hotovost + jejich ebanking bych si prostě netroufnul.
A na účtech, kde něco je, tam mám kvalitní ebanking, kde rozhodně nevítaná
návštěva u PC nic nezmůže.
Ostatně ani se necítím na to, abych se vůbec na cizí PC dostal, ale možná se
někdo takovej najde a u ČS to pak může být docela problém... :(
A pak by mě docela zajímalo, jestli GSM banking jde prolomit, nezkoušeli
jste to někdo?

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death