CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Středa Červenec 7 23:06:13 CEST 2004

No spíš spím ve sladké vědomosti, že pokud by náhodou někomu stálo za to
prolomit můj firewall, tak stejně nenajde nic. Těch pár filmů a MP3 ať si
klidně stáhne nebo smaže. BTW kolikrát i ten firewall kvůli experimetům
vypnu a třeba tři dny ho nemám aktivní a jeden čas jsem s ním měl problémy,
tak jsem jel asi měsíc bez firewallu (zrovna v době Blasteru). Nic se
nestalo.
Já to beru spíš z té strany, jestli někomu stojí vynaložit tolik úsilí, aby
prolamoval firewall na nějakým naprosto neznámým PC s pravděpodobně nulovým
výsledkem (tím myslím, že by našel něco zajímavýho), když může buď prolomit
nějakej firemní firewall, kde snad i něco najde nebo se může podívat na o
pár IP adres vedlejší PC, který vůbec žádnej firewall nemá...
Proto píšu, ať žije paranoia... ;)

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death