CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Červenec 7 22:40:14 CEST 2004

No ono je to spis o tom, ze treba ted to nejde, ale za nejaky cas se
vyskytne nejaka dira a pokud nenahrajete vcas novy firmaware tak muze
byt pozde. Moc jsem to nezkoumal, ale zda se mi ze je to jen NAT s
routerem a podporou mozna PPTP - nic vic.

Dalsi vec v cem je rozdil tak treba IPCOP ma tzv IDS coz je inteligentni
analyza utoku na FW co ta vase skrinka urcite neumi.

Nicmene problem je ze srovnavate nesrovnatelne - to je proste o necem
jinem.

RadekCX