TV tuner zukova norma

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Červenec 7 22:21:25 CEST 2004

No, nevim jestli myslite bezny TV servis pro bednove TV prijimace. Mozna by
Vam tam pomohli, ale asi bych se na to moc nespolehal.
Pomuze Vam bezny modul K-1 od TES, ktery se prodaval a snad jeste prodava na
Karlaku v pruchodu v Compu. Pripadne pripojeni modulu Vam rad popisu.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz