vzorky a clo+DPH

Galuszka Jan ing. konference@ei.cz
Středa Červenec 7 20:29:55 CEST 2004

Panove !!!
na elektronicke soucastky - integrovane obvody, odpory, ... se clo
neplati, nebo plati ve vysi 0%

na http://www.cs.mfcr.cz/ si muzete pohrat se sazbami cel na soucastky

DPH ano - ale to je v kazde ekonomice normalni a podle mne v poradku

      S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605, e-mail:
jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Thomas
Shaddack
Sent: Wednesday, July 07, 2004 4:46 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: vzorky a clo+DPH

On Wed, 7 Jul 2004, Navrhy A P wrote:

> Odrbava?

Kdyby. Otevrene okrada.

> Je to ochrana trhu - politika v Evropske unii, az si tady v CR
> zalozite
> za miliardu fabriku, take nebudete chtit, aby vam nejaky cinan sem
vozil
> levne zbozi :-)

Ochrana trhu by to byla, kdyby se clo vztahovalo na vyrobky VYRABENE v
EU.
Ne na cipy nebo zarizeni nebo treba i potraviny co se tady nedelaji -
pokud vim, ryze v EU neroste a Texas Instruments tu broucky taky nedela.

Pokud se ekvivalentni produkt v ramci Evropy nevyrabi, neni jeho
zatizeni
clem ochranou trhu, ale sprostou zlodejinou.

> Zjednodusene receno. Nesouhlasite? To je asi vsechno co s tim muzete
> delat.

Ja hlasoval proti. Bylo to stejne naprd.

Ale co, treba to cele pujde casem ignorovat. Od 90. let existuje spousta

algoritmu pro kryptograficke zabezpeceni nejenom komunikace, ale i
elektronickych peneznich systemu, vcetne udrzeni jejich anonymity na
urovni poskytovane zlatymi mincemi. Docela dobry prurez technologiemi je

Cyphernomicon, http://www2.pro-ns.net/~crypto/cyphernomicon.html - cim
vic
bude EU clit a zdanovat a smirovat komunikaci a narizovat nova lejstra k

vyplnovani, tim pritazlivejsi zde popsane technologie a z nich
vyplyvajici
alternativni pristup matematicky zabezpecene obcanske neposlusnosti
budou.

Byrokrati hraji proti nam. Technologie hraje pro nas.