Svetelna zavora

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Středa Červenec 7 15:29:28 CEST 2004

Vysilac i prijimac ma svuj samostatny tubus, cocka je v nem utopena asi 2cm,
zkousel jsem jak cocku dat uplne pred tubus, tak i uplne bez cocky, ale
vysledek je stale stejny. Ty tubusy jsou hned vedle sebe, kdyz je dam dale
od sebe, tak se uz vzajemne nerusi, ale to uz se zase nechyta ten odraz.
Nemam to svetlo proste asi spravne zaostrene na nejmensi paprsek a netusim
jak to lepe zaostrit.

Jinak jsem to nakonec cele jeste jednou zvazil a dosel k zaveru, ze bude
opravdu lespi dat ten vysilac a prijimac proti sobe a vykaslat se na ty
zrcatka. Vlastne ani nebudu nic menit, necham v jednom modulu jak vysilac,
tak prijimac, ale budu jich muset udelat vice a instalovat ho na obe strany
s tim, ze bude moci bud vysilat nebo prijimat (oboji nepujde). Ono to
zapojeni neni slozite ani nakladne na soucastky, takze se mi nevyplati delat
specialni modul jen pro vysilani a specialni pro prijem. A ty specialni
zrcatka vychazeji stejne cenove jako cely modul. A treba to zasotreni jednou
vychytam a pak staci kdyz vysilac i prijimac zapnu spolecne a dokoupim
zrcatka.