Svetelna zavora

Petr Stetina petr@lab.cz
Středa Červenec 7 13:13:36 CEST 2004

Vysilac a prijimac jsou od sebe oddeleny prepazkou, nebo se IR svetlo
odrazi od cocek? Zkusil jste cocky odstranit?

Pokud se chcete vyhnout dalsim komplikacim rozdelte vysilac a prijimac a
kazde dejte na jednu stranu.

Pri 500 mA diodou to bude fungovat i bez optiky! Pouzivam diody s meznim
proudem 50 mA pri plneni 1/10 v zavore, ktera detekuje ODRAZ na vice nez
3 metry.

Zkuste pripadne vyfotit existujici zarizeni a poslat to spolu se
schematem - urcite se s tim da neco delat.

Petr