CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 7 11:27:41 CEST 2004

Z toho ATcka je slyset jen disk. :-) Jediny vetrak je ve zdroji a ten jsem
vcera vyndal - mam tam ATckovej zdroj jeste poctivej ze stareho serveru s
poradnym ingotem jako chladic.

Ta spotreba by mne fakt zajimala, ale bohuzel nevim o nikom kdo ma watmetr -
jedine zmerit prud ve zdroji za usmernovacem.

zatim vim jen:
CPU 2-9W
HDD 4-8W

Zkusim to dohledat.