CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Středa Červenec 7 10:52:50 CEST 2004

Na PC je samozřejmě ten firewall podstatně lepší a navíc je zde možnost
daleko většího výběru. Jediná alternativa dosahující kvalit PC jsou Cisco
routery, ale ty by se možná vyplatily tak za 10let provozu a navíc kvalitně
nastavit Cisco znamená aspoň půl roku studovat IOS... ;)

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death