CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 7 10:26:55 CEST 2004

To je otazka. Na IPCOPa + HW jsou naklady 0,-Kc takze naklady jen provozni -
elektrina. HW jsem zredukoval na minimum CPU podtaktoval na 75MHz takze je
studene (kolik asi muze zrat P100 na 75MHz), pocitam ze nejvetsi zrout bude
samotny zdroj a HDD (ten ma asi 8W). Dal jsou tam jen dve sitovky a grafika
(ta je vlazna).
Premyslim na kolik je ucinny PC AT zdroj v pripade ze je takto malo
zatezovan a zda by nebyl lepsi udelat klasicke trafo s 12V a 5V. Nic dalsiho
by nemelo byt treba.

V pripade HW routeru a firewalu nevim kolik ma psanou spotrebu a take nevim
kdyz porizovaci cenu rozpoctu na to o kolik sezere vic to PC tak na kolik se
dostanu let kdy mam penize na elektrine zpatky. Ne nepodstatne je, ze bude
asi ten IPCOP nesporne chytrejsi ne pevny firewall - IPCOP umi stahovat z
webu nove rulez pro nove typy utoku.

Nechci rozpoutavat flame co je lepsi, ale momentlne se mi nechce ridit HW
zarizeni takze se budu snazit minimalizovat spotrebu toho PC s tim ze si asi
zaplatim vic, ale zase za to asi vic dostanu.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.