Latch v Gal, was: Nejakych 15ns by bodlo :).

Wek wek@evona.sk
Středa Červenec 7 09:12:19 CEST 2004

> Pokud je nejaky presah dat Dx, tak je "pridrz"
> bezproblemove zarucena pomoci Qx*Dx.
> -- toto je logicky nesmysl.

Ano, nedomylsel som to. Ale chcel som tym povedat, ze ak Qx*Dx ma zabezpecit
"pridrz" Qx v jednicke v case hrany LATCH, co zabezpeci to iste pre nulu?

wek

PS. Neznalost je oslobodzujuca. Mame taketo nieco bez toho "protihazardu" v
niekolkych 100 kusoch vyrobkov uz niekolko rokov, rozni vyrobcovia galiek,
rozne rocniky, rozne rychlosti, zavahanie by takmer urcite viedlo k havarii, a
jedna sa o hadam historicky najspolehlivejsi kus hardveru ktory sme kedy
mali...