Re: WIFI anténa

V P vvitty01@seznam.cz
Středa Červenec 7 08:49:16 CEST 2004

Zdravim,
zkuste www.czfree.net , ve foru tam byli nejake navody na vyrobu...
a taky tam byla nabidka pana Vopenky na Yaggi (tusim 16dBi, ale uz si nejsem jisty) asi za 1000,- Kc, az vyhodite plechovku jako ja... i kdyz ja jsem na mechanickou konstrukci nesika :(

@V

> Dobry den,

> A co tak yagi?
> Niekde tu bol link na navod pre tutu antenu.
> Nemá to niekto v archive? Ten starý link nefunguje :-(
>
> --
>  Fiore

Quelle Vám nabízí ZDARMA nový katalog Podzim/zima 2004.
Objednejte na
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=75671