OT: www.servis24.cz

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Středa Červenec 7 08:37:31 CEST 2004

Dobry den,

tenhle problem sem taky resil kdyz sem si zalozil internet.pristup k uctu. Nekolikrat sem jim psal pres to jejich okno "napiste nam" ale pokaze mi nejaky plecho-gumovy pan odpovedel ze si mam nastavit pripojeni (uz nevim jak ale do nejakyho prenastavovani se mi nechce, protoze to jim ma slapat bez toho) ..pak sem na to rezignoval :o) . Ale ted mam pocit ze zmenili nejen vzhled stranek, pridali (svete div se) par novych funkci ale i zrychlili pristup
. Doma mam pripojeni pres modem, a tam na sporku chodim vyjimecne, takze se staci dohodnout aby zrovna nekdo neco z rodiny nestahoval, v praci mam pristup stale bezproblemu (DSL).. vic poradit nemuzu.

s pozdravem Hroch