OT: www.servis24.cz

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Červenec 6 21:47:59 CEST 2004

Zdravim,

prosim zde pritomne kdo uvedenou sluzbu Ceske sporitelny pouzivaji zda
nemaji nebo nemeli uvedene problemy jako mam ja ted a jak to eventulne
vyresili.

Problem je s nacitanim stranek - je to hrozne pomale nekdy ani stranka
nedobehne a cele se to kousne, nekdy napise ze server mel technicke potize
nebo nebyl nalezen DNS apod. Nekdy to jde lip nekdy hur. Sluzba normalne
funguje overeno u kolegy i u rodicu. Nevim zda je problem nejaky u mne nebo
kvuli nejakemu omezeni u providera. Predtim pres Quick a Eurotel Data
Nonstop oboji to chodilo ok bohuzel CS delala zrovna v okamziku kdy jsem to
ja menil upravu stranek a tak nevim co muze byt spatne.

Po zmene providera jsem ted pripojen az k dotycnemu po kabelu pres VPN a
odtud mikrovlnou 26GHz na Nextru. Sedim za firewallem IPCOP 1.4.0b4, ale i
bez neho to fixluje.

Predem dekuji za nakopnuti.

RadekCX

---