RE: totální destrukce dat na HDD

Tomas Kozeluh mr.death@securemail.cz
Úterý Červenec 6 19:59:00 CEST 2004

Ve Windows 2000/XP/2003 je možnost quick format i normálního formátování.
Quick format pouze vytvoří partition, ale neověřuje disk. Při instalaci
Windows 2000 se používá pořád pomalej formát, kterej kontroluje celej disk a
u Windows XP lze zvolit, jestli má formátovat rychle nebo pomalu. Možnost
rychlýho formátování ve Windows 2000 mně docela chybí, protože formátovat
takto 120GB HDD je záležitost minimálně na hodinu a možná i na dýl...
A lowlevel formát funguje dodnes. Jeho princip je ten, že celej disk přepíše
nulama, naformátovat takto 120GB HDD by zabralo aspoň půl dne. Já ho občas
používám, když je nějakej bordel v partitions, stačí pustit a po chvíli
přerušit a partitions jsou pryč... ;)

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death