Nejakych 15ns by bodlo :).

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červenec 6 16:50:17 CEST 2004

Protoze v dobe prepinani signalu LATCH neni zajistena bezhazardni log. funkce.
Neznate presne zpozdeni v ceste /LATCH a LATCH, takze muze vzniknout kratky
hazard,
pokud bude pomala hrana tohoto signalu, muze zase vzniknout chybna log.
funkce, diky nestejnym rozhodovacim urovnim.
Pokud je nejaky presah dat Dx, tak je "pridrz" bezproblemove zarucena pomoci
Qx*Dx.
> A preco nie napr. aj +/Qx*/Dx? -- toto je logicky nesmysl.

Danhard