RE:_totální_destrukce_dat_na_HDD

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červenec 6 12:17:29 CEST 2004

LLF funguje aj teraz, ale spravidla (viem o WD a Maxtoroch) si
potrebujete stiahnut llf utilitu zo stranok vyrobcu. Su to "DOS"
programiky nasite presne na danu rodinu diskov. Univerzalna moznost llf
z Win nie je (aspon o nej neviem). Niektore BIOSy poskytovali llf zo
setupu, ale pri novsich doskach som to tiez nevidel. Zrejme najnizsia
uroven riadenia disku je v dnesnej dobe dost proprietarna...
"Obycajny" format, t.j. uroven FAT/NTFS, poskytuje napr. instalator
Win.

miro