totální destrukce dat na HDD

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červenec 6 08:07:59 CEST 2004

Tomas Kozeluh wrote:
> Vzhledem k tomu, že destrukce proběhne během 3s, tak pokud ten disk
> nerozmontuje a nějak neupraví, tak je to blbost, protože během takto krátké
> doby je jediná možnost zničit všechny plotny disku, nic jinýho tak rychle
> data nenávratně nezničí. Ještě mě napadla jedna věc a to donutit čtecí

Vítě, čím se zabíjejí prasata? Je to taková jakoby pistole, kam se
dávají takové velikánské poplašňáky. Přiloží se praseti na čelo a
zmáčkne. Vyletí z toho takový trn, který tomu praseti prorazí lebku.

Třeba tam má něco podobného, co prorazí dekl disku i plotny.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!