RE: totální destrukce dat na HDD

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pondělí Červenec 5 16:37:44 CEST 2004

Jestli jsem to dobre pochopil, nejde tak ani o zniceni dat obecne (na to by
stacila i poradna palice) ale o zniceni dat rychle. Vychazim alespon z inzer
ovanych moznosti spusteni destruktoru treba hlasovym heslem ...
Proste takova hra na maleho ceskeho Jamese Bonda, strizeneho Mission Impossi
ble.
--
Rt