totální destrukce dat na HDD

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Pondělí Červenec 5 15:03:28 CEST 2004

>Vzhledem k tomu, že destrukce proběhne během 3s, tak pokud ten disk
>nerozmontuje a nějak neupraví, tak je to blbost, protože během takto krátké
>doby je jediná možnost zničit všechny plotny disku, nic jinýho tak rychle
>data nenávratně nezničí. Ještě mě napadla jedna věc a to donutit čtecí

Ale vzdyt tady jiz kolega rekl, ze nejjednodussi moznost je pouzit jedno
z kodovani. Ackoliv AES
je nejrozsirenejsi, existuje jeste jine algoritmy (twofish, blowfish...).
V tomto pripade bez znalosti klice si muze kazdy zkouset co chce.
Navic v okamziku, kdy behem tech 3 sekund jeste nejak premazete
partition table, pripadne rozhodite nekde
par nahodnych kilobyte, nikdo se niceho nedohleda.
--
mimo jine jsou cryptovaci algoritmy soucasti linuxoveho kernelu, takze
Vam nic nebrani si to vyzkouset. Ja uz to