pi voda

Bolek bolek-konf@eri.cz
Pondělí Červenec 5 09:52:10 CEST 2004

> Při magnetické úpravě vody se rozbije právě onen polymer molekul vody
> (na stránkách nazývaný nevím proč cluster). A takto "rozbitá" voda pak
> mnohem lépe prostupuje buněcnými stěnami a její blahodárný účinek na
> jakýkoli živý organismus je znám už hodně dlouho.

Trochu mi neni jasna jedna vec. Kdyz se ten polymer/cluster rozbije, jak
to, ze v zapeti nevznikne znovu? Pokud vim, tak pi-voda se da koupit ve
flaskach. Ocekaval bych, ze za tu dobu, nez to prodaji, se tam ty
clustery vytvori znovu, ne?
Ing. Boleslav Vrany

Consulting and development in software, electronics,
modern optics and mechanical engineering.

e-mail: bolek at bolekvrany dot cz
http://www.bolekvrany.cz
ICQ: 287 834 668
tel: (+420) 732 673 905