Eagle4.11r2 otazocka

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Neděle Červenec 4 22:51:44 CEST 2004

  Ve verzi 3.55 pouzivam tisk do FinePrintu. V nem se da pres prave
tlacitko nastavit rozliseni a nasledne zkopirovat do schranky bitmapa.
Tu potom vlozim do Fotoshopu s novym dokumentem nastavenym na stejne
rozliseni. Ale pozor na velikost, z FinePrintu se kopiruje cela
stranka (A4). Muj postarsi stroj vic jak 300 dpi nezvlada. Mozna by
pomohlo pohrat si s nastavenim velikosti stranky. Nezkousel jsem.

S pozdravem,
  Novalex