měření antén

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Červenec 4 22:11:50 CEST 2004

ano,
tento vektorovy analyzator pouzivame v praci. Neviem teraz presne o
ktoru verziu ide, ci je to len cisty analyzator s budiacim signalom a
tromi vstupmi (R, A, B), alebo je to verzia ktora ma uz len dva porty na
meranie S oarametrov, alebo mate pripravok na meranie S parametrov.
V kazdom pripade vam pred akoukolvek manipulaciou s tymto pristrojom
silne doporucujem prestudovat si application notes od Agilentu na temu
"vector network analysis". Tak isto doporucujem prestudovat zakladnu
literaturu ohladom anten, aby ste pochopili vyznam aspon zakladnych
pojmov, inak nema cenu nic vysvetlovat. Rad vam potom neskor pomozem,
balu

Ales Filip wrote:

>Hello konference,
>
>  Nepoužíváte, nebo neznáte někdo LAN Analyzátory HP8753D, ES od
>  Agilentu?
>
>  Zkoušel jsem na tom měřit antény pro WiFi, ale potřeboval bych
>  poradit jak na to. Jsem schopný si pustit z jednoho kanálu do antény
>  signál (zkoušel jsem od 1 do 3GHz), a ten chytám na druhou anténu
>  připojenou do druhého kanálu. Vidím nějaký průběh v -dB v tom
>  rozsahu. Ten se ale mění (snižuje a zvyšuje) v závislosti na
>  vzdálenosti těch antén od sebe. Dá se z toho nějak poznat, kolik má
> [...]

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32