RS 232 pod Windows XP

Jakub Václavík jakub.vaclavik@matl-bula.cz
Neděle Červenec 4 11:51:39 CEST 2004

Hello Jiří,

Pravdepodobne se spolu se software k psionu nainstalovala nejaka
sluzba, ktera "ceka" na portu, a hlida zda neni pripojen psion. Zkuste
CTRL+ALT+DEL a v taskmanageru zkuste ukoncit podezrele ulohy, nebo se
podivejte do regustru do polozky RUN, jestli se tam neco nespousti.

Best regards,
 Jakub                            mailto:jakub.vaclavik@matl-bula.cz