RE: nf-vf vyhledavač vedeni - vysilac - prijimac

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Červenec 3 13:14:12 CEST 2004

Ano takova zarizeni bezne pouziva kazdy technik od Telekomu. Onehda jsem s
jednim hledal jeden par od telefonu v nejakem silenem svazku a ani to nijak
moc neoddeloval na pulky. Jen ten svazek rozprostrel a prejel na tim. Tam
kde mu to piskalo vybral par dratu a ty pak jednotlive ocuchal.

RadekCX