měření antén

Ales Filip ales_filip@centrum.cz
Sobota Červenec 3 11:38:40 CEST 2004

Hello konference,

  Nepoužíváte, nebo neznáte někdo LAN Analyzátory HP8753D, ES od
  Agilentu?

  Zkoušel jsem na tom měřit antény pro WiFi, ale potřeboval bych
  poradit jak na to. Jsem schopný si pustit z jednoho kanálu do antény
  signál (zkoušel jsem od 1 do 3GHz), a ten chytám na druhou anténu
  připojenou do druhého kanálu. Vidím nějaký průběh v -dB v tom
  rozsahu. Ten se ale mění (snižuje a zvyšuje) v závislosti na
  vzdálenosti těch antén od sebe. Dá se z toho nějak poznat, kolik má
  ta anténa zisk v dB? Mám možnost si půjčit originál antény, kterými
  bych to nějak "zkalibroval", a chtěl bych tím změřit zisk antén,
  které jsem vyrobil.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic