vzorky a clo+DPH

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Červenec 2 23:34:54 CEST 2004

No, on je problém někde jinde. Když vám firma pošle tři brouky zdarma a
na zásilku napíše dopravné (FedEx) 50 USD...
Z toho je clo a DPH kolikrát víc než by stály ty obvody (protože clo a
DPH se počítá z celkové ceny, včetně dopravného), kdyby si je člověk
normálně koupil a byl ochoten čekat X měsíců, než dorazí.

Zdraví PavelK