vzorky a clo+DPH

Navrhy A P navrhpcb@centrum.cz
Pátek Červenec 2 22:32:15 CEST 2004

> Jste si tím jist, že rozhodující je odesílatel a nikoli příjemce ?
>
> Já jenom, že se mi už v minulosti (před EU) mnohokrát podařilo uhrát
> dodávku na to, že je určená pro mně jako soukromou osobu (limit byl
> tuším 5000-6000 Kč) a nechal jsem si jí doručit do firmy. Adresa vždy
> zněla:
>
> Pavel Kořenský
> DATOR3 a.s.

To mate pane pravdu, protoze jste byl na prvnim adresnim radku (na tom zalezi), tak je to v poradku.

Limit 1500 platil myslim, kdyz se to posila mezi 2 firmami. Jinak to bylo tech cca 6000 (kdyz byl prijemce soukr.).

Tak mne napada, to si tady nekdo nechava posilat vzorky, a neni ochoten zaplatit ani minimalni clo a 19% DPH? To to chce uplne zadarmo? :)
Zaplatte to nebo udelate cechum peknou reputaci ve svete.