vzorky a clo+DPH

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Červenec 2 22:07:35 CEST 2004

Jste si tím jist, že rozhodující je odesílatel a nikoli příjemce ?

Já jenom, že se mi už v minulosti (před EU) mnohokrát podařilo uhrát
dodávku na to, že je určená pro mně jako soukromou osobu (limit byl
tuším 5000-6000 Kč) a nechal jsem si jí doručit do firmy. Adresa vždy
zněla:

Pavel Kořenský
DATOR3 a.s.
xxxxxx