co mam robit... rusenie TV

corbas@post.cz corbas@post.cz
Pátek Červenec 2 11:13:21 CEST 2004

Opisem vam problem, kde potrebujem poradit. Byvam na dedine. cca
150m dalej je jeden dom. Ma dve TV anteny. Jedna je smerovana
priamo na nas dom, druha ide presne opacnym smerom. Rovnako su
smerovane aj anteny na nasom dome. Teda,jedna antena od nich, a
druha ,nasa idu priamo do seba. Zacalo to spustenim TV JOJ na 27
kanale. JOJka proste nesla, len vrcala, sycala, viacmenej sa nic
nezobrazilo. Po dlhom patrani som nasiel problem. A ten je v
spominanom dome cca 150m on nas. Proste z ich anteny ide ziarenie
na frekvencii / sirokej asi 1Mhz/ a ziari to asi 800m
daleko.Ukazal som im problem-uverili. Vymenili sme komplet
antenu, kabel, ale stale to rusi. Susedia okolo nemame JOJ vobec,
a zvysok dediny ma JOJ skomolenu. Rozobrat TV proste nehrozi, to
nedovolia, a pozerat TV prestat nemienia.A na novu TV sa im asi
nezlozime. Ide o  starsiu TV- este z tuzexu. Uz vazne neviem ako
to vyriesit. Laborovat mi dovolia zo vsetkym, ale otvorit TV to
neexistuje.Takze, ak si ony zapnu TV, nasa JOJ nejde .... Neviete
mi poradit este nejake ine riesenie, uz som dost zufali, a veru
nahlasit ich nechcem-dobre susedske vztahy. Vdaka. Stano

--
Zrychlete si až 7x načítání www stránek a obrázků přes vytáčené
připojení pomocí VOLNÝ internet akcelerátoru. Stažení a používání