Levná+dobrá nabíječka na AA články ?!

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Pátek Červenec 2 08:40:03 CEST 2004

On Fri, Jul 02, 2004 at 08:26:34AM +0200, LuKas wrote:
> Nevim jestli levna, ale rozhodne vyborna:
> http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Type=S
> <http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Type=S&Shortcut=SAN-MQR02-4X2100>
> &Shortcut=SAN-MQR02-4X2100
> Dodani do druheho dne (skoro) az na Vas stul :-)

Jo tu jsem koupil taky, ale v GESu (v Plzni). Jeste jsem tam koupil
4 Sanya 1850mAh asi za 80 (uz asi loni, ted nejak nevim).
Tuhle nabijecku casto doporucovali lidi v konferencich digifoto.
Ja chtel hlavne nabijecku, ktera dobiji kazdy clanek zvlast.
A tadle to fakt dela. Tlaci asi 1A stridave po dvou clancich (stredne
0.5A). Kdyz obsadite do dvou pozic tak tlaci vic (skoro 1A?).
Osadit muzete libovolny pocet pozic.

Cekal jsem s voltmetrem ke konci dobijeni a skutecne se nabijeni
ukoncovalo na kazdem clanku jinak! (podle kyvu rucky - tlaci/meri)
--
Zito