Nejakych 15ns by bodlo :).

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červenec 1 23:20:59 CEST 2004

> Ale 74Fxxx drzi napr. aj GM...

Jezisi, dyk to zere jak najate ! 74F574 od FAIRCHILD - ctu tam typicky 55mA
a max. 86mA. Myslim ale, ze bych je i vypreparoval nekde z te sve haldy
srotu.

> GAL20V8 :-)

Neni to taky moc mA za tak malo ns ? :). No mam v supleti Qcka, tak to by se
mi mohlo trochu ulevit :).

Co se tyce zbytku, desne nerad bych to stavel tak, abych v tom musel mit
soucastku presne urciteho vyrobce, pokud se lisi jen v radu jednotek ns.
Nejlepe aby to pochopitelne chodilo i v tom nejhorsim moznem pripade -
klasicky pozadavek. Nevim do jake miry mate podobne zkusenosti, ale mit
specifikovaneho vyrobce je vzdycky prusvih, protoze v okamziku kdy se
nahodou zmeni bastl v neco byt i jen "polokomercniho" ci "publikovaneho",
muzete si byt jist, ze staci chvile nepozornosti a uz tam nekdo rve uplne
neco jineho (samo trochu prehanim, v profi praxi Vam kazdou zmenu daji
podepsat).

Nejak jsem to uz vymyslel, chodi to dobre, tak ted uz jen prozkoumam zda
nemuze byt nekde potencionalni prusvih a pokud ne, tak je dobre a pokud ano,
tak se jeste ozvu :))). Ale jak to budu cele zkoumat pri tom jake jsou chyby
v tom PDF (uz jsem nasel taky pekny "hlod"), to nejak zatim netusim.

V kazdem pripade diky moc vsem, ze byli ochotni se se mnou na tohle tema
podelit o napady. Je moc fajn cist, ze v tom clovek alespon nekdy neni uplne
sam.

--
Jiri Bezstarosti